- Úvod
- Jak nakupovat
Nákup je u nás v e-shopu ROSSA STORE velmi jednoduchý, celý nákup probíhá v několika krocích.
Vyhledání zboží
Pro vyhledání zboží, můžete využít buď přehledné kategorie v horizontálním menu, nebo vyhledávací pole v centrální horní části nad kategoriemi.
Vložení do košíku
Vybraný produkt vložte do košíku s pomocí tlačítka "koupit". Můžete pokračovat v dalším nakupování nebo přejít do košíku a jednotlivé položky upravovat (změnit počet, vymazat položky apod.). Je zde k vidění vybrané zboží - název, počet, cena a celkový součet.
Registrace
Registrací ušetříte váš čas při vytvoření další objednávky, máte také možnost jednotlivé objednávky sledovat a mít o nich přehled i zpětně. Nákup je možný také bez registrace. Pokud zapomenete heslo k vašemu účtu, můžete si ho obnovit a zadat nové.
Doprava a platba
Způsob a cena dopravy závisí na typu, velikosti a hmotnosti zboží. Spolupracujeme pouze s kvalitními dopravci, díky kterým máte stálý přehled o zásilce.
Objednávku je možné uhradit těmito způsoby – platba předem na bankovní účet, platba kartou. Připravujeme pro vás i další možnosti. Při objednání zboží ze zahraničního skladu, kde je delší doba dodání a větší náklady na dopravu, je zboží objednáno až po platbě předem.
Kolik stojí dopravné?
od 0 do 999 Kč | 99 Kč |
od 1000 do 2999 Kč | 139 Kč |
od 3000 do 4999 Kč | 169 Kč |
od 5000 do 9999 Kč | 369 Kč |
Kontrola a odeslání objednávky
Zboží jste vybrali, zvolili dopravu a platbu. Nyní prosím potvrďte koupi odesláním objednávky. V tento okamžik vám přijde automatické potvrzení přijetí objednávky na zadaný e-mail. Pokud e-mail neobdržíte, ověřte si raději odeslání objednávky na našem e-mailu.
Průběh objednávky
- Objednávka přijata - automatický email po odeslání objednávky z košíku,
- objednávka potvrzena - emailové nebo telefonické potvrzení vaší objednávky, v této fázi zadáváme nábytek do výroby nebo ho připravujeme k odeslání,
- objednávka připravena k expedici - zboží je již zabalené u nás v obchodě a čeká na převzetí dopravcem,
- objednávka předána přepravci - dopravce převzal zásilku, průběžně ji můžete sledovat,
- objednávka vyřízena - zásilku jste převzali a zaplatili,
- objednávka vrácena - v případě nedoručení zásilky nebo vrácení z důvodu odstoupení od smlouvy či reklamace,
- storno objednávky - koupi jste si rozmysleli.